Bidadari Ku

Bidadari Ku

Wednesday, January 27, 2010

Biarlah Keindahan Menutupi Keburukan ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera teman2...

Sejak kebelakangan ini, yang tertutup telah terbuka,
Keburukan terserlah, Keaiban terngadah, kenapa?
Perlukah?

Tidak...cukup lah bagi aku.

Mulai saat ini, biarlah keindahan, kedamaian dan kasih sayang sahaja yang hadir,
Mulai saat ini, biarlah kesuraman, keperitahan dan kehitaman itu beransur hilang...
Tiada lagi kekalutan, tiada..tiada...

Akan aku, aku akan bajai kekurangan dan keburukan aku,
Akan ku simpan semua sejarah kelukaan ini, Akan ku semai semua keburukan dan ku tanam benihnya, tapi aku akan pastikan benih itu tidak akan bercambah untuk selamanya.

Aku akan terus, ya, terus menyulami persahabatan dan keindahan kasih sayang ini,
Kasihan aku, jika aku terus berdendam, biar satu masa kawan akan kembali pada ku,
Tapi aku sudah bersedia kini, yang lepas tidak akan ku ulangi...

Setakat ini teman dan sahabat, terima kasih, dan aku akan tetap bersama mu..
Selagi nyawa ku dikandung badan, dan aku bergelar insan.
Insyaallah.

No comments:

Post a Comment